Volgers

zondag 28 mei 2017

7 Tags of Summer - Regenlaarzen



Hoi, hoi!

Deze week loopt er een challenge bij Kimya. De 7-tags-of-summer! Een tof initiatief. Ik heb een tag gemaakt bij het thema 'Regenlaarzen'. Je kent ze wel, die Nederlandse zomers waarbij je naast je slippers ook  je regenlaarzen soms hard nodig hebt.

Hoe werkt die challenge? Zeven dagen lang maakt iemand (en soms twee 'iemanden ;) ) van het designteam een tag met een bepaald thema en jij wordt uitgedaagd om mee te doen. Je kunt je creatie op de facebook-pagina van Kimya plaatsen, de facebookpagina heet: Creatief met Kimya.
Dit mag tot 29 mei 2017. Om 12.00 uur sluit de challenge. Je kunt kans maken op een leuke prijs van Kimya. Uiteraard mag je elke dag meedoen maar zomaar één keer is natuurlijk ook goed! Hoe meer je mee doet, hoe groter je kans op een prijs. Er is maar één voorwaarde aan verbonden. Je moet 3 artikelen van Kimya gebruiken. Dat moet wel lukken toch?

Hieronder mijn tag met het thema 'Regenlaarzen'. Ik heb twee witte tags van 75 x 150 mm als basis gebruikt en die bekleed met designpapier. En daarna heb ik hem gelijk gedecoreerd met allerlei spulletjes. Welke spulletjes ik gebruikt heb kun je onderaan deze post vinden. Daar plaats ik linkjes zodat je ze ook gelijk in de webwinkel kunt vinden.

Veel plezier met de uitdaging!





Liefs, Monique


Hieronder de artikelen die ik op mijn tag gebruikt heb.

Papieren Labels wit 75 x 150 mm 50 stuks wit Kleine zelfkl. ringetjes voor labels 70 stuks bruin Lint Oceania wit opengewerkt 40 mm x 1 meter Lint Amelie, 12 mm x 1 meter, spijkerblauw Lint Amelie, 12 mm x 1 meter, licht spijkerblauw Shining organza, wit, 5 mm x 5 meter Crispy lint 25 mm x 20 meter - wit Marianne D Stempel Hartjes regen (NL) KJ1703 12,0x22,0 cm  Strikjes  JUTE touw twine, 100 yards ( 90 meter) Nieuw: Dubbelzijdige tape 9 mm x 5 meter RODE kwaliteit STICKY Pailletten facon metal zilver 6 mm 1200 stuks Bloemen 1.5 cm 20 stuks roosjes wit, creme Taartrand, doillie, 9 cm, 5 stuks verfijnd Curly Pins, 12 stuks in frisse kleuren - wit Hangetiket, labels met koordje 18 x 29 mm 100 stuks CraftEmotions clearstamps A6 - teksten divers klein (NL/ENG)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten